Нийгмийн

ТАНИЛЦ: ЭМЯ-нд иргэдээс ирсэн гомдол, санал

ЭМЯ-нд тус яамны газрын дарга нар, Улсын гуравдугаар төв эмнэлэг, ЭХЭМҮТ-ийн удирдлагууд “КОВИД-19”-ийн нөхцөл байдал, Сармагчны цэцэг өвчний талаар мэдээлэл хийж байна.

Засгийн газрын Иргэд, олон нийттэй харилцах 11-11 төвд тавдугаар сард нийт 354 иргэн хандсан байна. Иргэдийн хэдэн хувь нь гомдол, санал, хүсэлт гаргаж, хэдэн хувь талархал илэрхийлснийг дараах зургаас хараарай.

Ирсэн гомдлыг агуулгаар нь авч үзэх юм бол

  • 55.9 хувь нь: Эмнэлгийн тусламж үйлчилгээ
  • 14.7 хувь нь: Цаг товлох үйлчилгээ
  • 8.8 хувь нь: Эмнэлгийн мэргэжилтний харилцаа хандлага
  • 20.6 хувь нь: Бусад
Энэ мэдээнд өгөх таны үнэлгээ
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Э. Булган

СУИС-ийн Радио телевиз, медиа урлагийн сургуулийг төгссөн. Сэтгүүл зүйн салбарт гурван жил ажиллаж байна. “Үүр цайхын өмнө” яруу найргийн түүвэр, “Дөт” хамтарсан ном хэвлүүлсэн. Г.Сэр-Одын нэрэмжит шагналтай. МУИС-ийн Улс төрийн мэдээлэл харилцааны магистрант.

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд Eguur.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.

guest
0 Сэтгэгдэл
Inline Feedbacks
View all comments

Холбоотой мэдээ

Back to top button