"Метроны тендер шалгаруулалт явагдаж байна, төсөв боловсруулах ажил энэ сарын сүүлээр дуусна"

Улаанбаатар хотын дарга Х.Нямбаатар өнөөдөр /2024.02.03/ “Урт цагаан”-ыг цэцэрлэгт хүрээлэн бүхий аялал жуулчлалын гудамж болгон тохижуулах төлөвлөлтийг олон нийтэд танилцууллаа.
Энэ үеэр Х.Нямбаатар: "Нийтийн тээврийн салбарынхантай хийсэн удаа дараагийн уулзалтаар жолооч нарын цалин хангамжийг нэмэгдүүлэх асуудал хөндөгдсөөр ирсэн. Нийтийн тээврийн автобусны жолооч нарыг өдөрт 8-9 цаг ажиллуулаад 3 500 000 төгрөгийн цалин олгохоор төлөвлөж, төсвөө НИТХ-д өргөн барьсан байгаа. ИТХ-аас төсөв батлагдвал хэрэгжинэ.
Автобус нэгтгэл дээр Хөдөлмөр халамжит үйлчилгээний хэлтсийн бүртгэлтэй ажил эрэлхийлж байгаа жолооны эрхтэй залуучуудыг үнэ төлбөргүй сургалтад суулгаж, нийтийн тээврийн жолооч болгон сургаж авна. Хоёрдугаар сарын сүүлээс сургалтаа эхлүүлнэ.
Метроны тендер шалгаруулах ажил явагдаж байна. Төсөв боловсруулах ажил энэ сарын 27,28-ны өдөрт багтаж дуусна. Түүний дараа олон улсын нээлттэй тендер зарлана" гэсэн юм.
Ц.НАРАНЦАЦРАЛ
АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд Eguur.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.
Ирээдүйн метроны шугам цэцгийн дэлбээ хэлбэртэй байх учиртай шүү. Ганц хоёр тэнхлэг асууд�##� үүсгэнэ. Яг саяын автобусны маршрутын шинэчлэл шиг
агаарын дүүжин тээвэр юу болсон бэ юуны чинь метро дор хаяж 10 жил барих ажил болно амны зоргоор хуцахаа болих хэрэгтэй
агаарын дүүжин тээвэр юу болсон бэ юуны чинь метро дор хаяж 10 жил барих ажил болно амны зоргоор хуцахаа болих хэрэгтэй
Метро барих хэрэгтэй . Нисэх төв т�##�бай гэсэн нэг чиг хөндлөн улиастай сонсголон гэх жишээтэй.
Дүүжин тээвэр лүүжин тээвэр болно шүү сайн бод
Хэрэглээнийхээ тог цахилгаанаа шийдчихэж чадахгүй байж Метро ч гэх шиг
Ядаж нэг тасардаггүй тог цахилгаантай болж байж метро нь доголдохгүй явна биз дээ
Энэ чинь одоо
Ганц нүх ухаад болдог ажил биш байх аа
Япон Солонгос илүү сайн
Энэ жижигхэн хотод метро гэж өндөр төсөвтэй бүтэшгүй ашиггүй юм х йж байхаар Улаанбаатарыг тойрсон гүүрэн зам тавих нь арай бага өртөг зард�##�тай илүү ашигтай баймаар юм