Энтертайнмент
НВО телевиз “Луугийн үүр”-ийн сурталчилгаанд 100 сая ам.доллар зарцуулжээ
НВО “Луугийн үүр” цувралын сурталчилгааны ажилд 100 гаруй сая ам.доллар зарцуулжээ. Тус телевиз өмнө нь кино төслийнхөө сурталчилгаанд ийм их хөрөнгө зарж байсан түүхгүй гэнэ.
HBO телевизийн гүйцэтгэх дэд ерөнхийлөгч Пиа Барлоу “Deadline”-д өгсөн ярилцлагадаа “Төслийн маркетингийг хийсэн компани нь “Хаадын тоглоом” цувралыг үзсэн 18-54 нсны хэрэглэгчид рүү анхаарлаа чиглүүлж ажилласан” хэмээн онцолжээ. Энэ нь зөвхөн АНУ-д гэхэд 130 сая хүнд чиглэсэн сурталилгаа, идэвхжүүлэлтийг хийсэн гэсэн үг юм байна.
Телевизийн зүгээс гаргасан энэ хүчин чармайлт нь талаар өнгөрөөгүй бөгөөд нээлтийн өдөр HBO, HBO Max кабелийн сувгаар дамжуулан 9.99 сая хэрэглэгч үзэж сонирхсон аж. Энэ нь телевиийн түүхэн дэх хамгийн өндөр үзүүлэлт болжээ.
АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд Eguur.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.