Энтертайнмент

НВО телевиз “Луугийн үүр”-ийн сурталчилгаанд 100 сая ам.доллар зарцуулжээ

НВО “Луугийн үүр” цувралын сурталчилгааны ажилд 100 гаруй сая ам.доллар зарцуулжээ. Тус телевиз өмнө нь кино төслийнхөө сурталчилгаанд ийм их хөрөнгө зарж байсан түүхгүй гэнэ.

HBO телевизийн гүйцэтгэх дэд ерөнхийлөгч Пиа Барлоу “Deadline”-д өгсөн ярилцлагадаа “Төслийн маркетингийг хийсэн компани нь “Хаадын тоглоом” цувралыг үзсэн 18-54 нсны хэрэглэгчид рүү анхаарлаа чиглүүлж  ажилласан” хэмээн онцолжээ. Энэ нь зөвхөн АНУ-д гэхэд 130 сая хүнд чиглэсэн сурталилгаа, идэвхжүүлэлтийг хийсэн гэсэн үг юм байна.

Телевизийн зүгээс гаргасан энэ хүчин чармайлт нь талаар өнгөрөөгүй бөгөөд нээлтийн өдөр HBO, HBO Max кабелийн сувгаар дамжуулан 9.99 сая хэрэглэгч үзэж сонирхсон аж. Энэ нь телевиийн түүхэн дэх хамгийн өндөр үзүүлэлт болжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны үнэлгээ
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Х. Батсайхан

Сэтгүүлч, орчуулагч мэргэжилтэй. Сэтгүүл зүйн салбарт 19 дахь жилдээ ажиллаж байна. МСНЭ-ийн "Ган үзэгтэн" шагналтай, "Хэвлэл мэдээллийн тэргүүний ажилтан", "Санхүү, банкны тэргүүний ажилтан" цол тэмдэгтэй.

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд Eguur.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.

guest
0 Сэтгэгдэл
Inline Feedbacks
View all comments

Холбоотой мэдээ

Back to top button