Нийгмийн
Цахим залиланд өртсөн Хаан банкны 14 харилцагчид 52 сая төгрөг олгожээ

Цахим залиланд өртсөн харилцагчдын асуудлаар ирсэн гомдлын дагуу Хаан банкинд хандсан бөгөөд тус банкнаас нэг бүрчлэн хүлээн авч уулзан санал, гомдлыг судлаж 14 харилцагчийн нийт хохирол болох 54,375,000 төгрөгөөс 52,675,000 төгрөгийг харилцагчдад олгоод байна.
Цахим залиланд өртсөн харилцагчдад тэдгээрийн хүсэлтийг харгалзан эрх ашгийг хамгаалуулахаар хуульч, өмгөөлөгчтэй хууль эрх зүйн туслалцаа үзүүлэх гэрээ байгууллан ажиллаж байгаагаа мэдэгдлээ.
ШӨХТГ












АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд Eguur.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.
Үнэнд гүйцэгдэж луйвраа зогсоосон нь зөв.
БАНКинд мөнгөө хадгалуулаад алдана гэхээр одоо хэнд итгэж мөнгөө хадгалуулах вэ?
банкны ажилтанууд найдваргүй л байна даа
Тэгэх ёстой. Ажилтнуудаа сайн хяна !
Одоо хүмүүс мөнгөө татаж авч байгаа шүү. Инфляци дээрээс нь найдваргүй банкуудын мэдээ сонсоод бүгд л мөнгөө яахаа бодож байна. Олигтой санал болгох үйлчилгээгүй байж мөнгөө татаж авахаар худлаа өөдөөс сугалаа мугалаа ярих юм. Хүнд сугалаа биш хадгаламжийн хүү, мөнгөний аюулгүй байдал 2 л чухал ! Ер нь л банкнууд их эвгүй байлээ. Хавчиганаад л ажилтнууд сонин сонин ойлгомжгүй юм хэлээд л . Би лав гадаадад өчнөөн банкаар үйлчлүүлж үзсэн. Ганц ч банкны ажилтан тийм хачнаар биеэ авч явдаггүй. Үйлчлүүлэгчид чинь таалагдах өөр ашигтай бүтээгдэхүүн байвал танилцуул, чадахгүй бол дуугүй л амаа хамхиад мөнгөө аваад танай банкинд очсонд баярлаад дуугүй байж бай! Мөн хүмүүсийн дэргэд хүний мөнгийг чангаар хэлж үйлчлүүлэгчээ аюулгүй байдалд оруулахгүй байх. Чангаар хэлэхээр тэнд байгаа хүмүүс сонсоод мөнгөтэйг нь мэдээд барьцаалж мөнгө нэхэх боломжтой. Их мөнгө ярьж буй бол товчилж бага мэтээр эсвэл цаасан дээр бичиж үйлчлүүлэгчдээ үзүүлж харьцаж бай !